Sunday, July 10, 2011

berbaju kurung

hey peeps.weekend neh selama 2 hari berturut-turut aku pakai baju kurung.waaaahhhh amazing.bukan senang oh aku nak pakai baju kurung.pakaian yang aku paling malas and elak nak pakai baju kurung la even pergi kenduri pun mesti tanye mak aku "boleh tak kakak pakai jeans je".rasa macam nak kena sebat je kan.haha.

so semalam aku pergi kemamang! eh silap kemaman for wedding ceremony my cousin so ofcourse la i have to wear baju kurung kan.well then bila pakai baju kurung (spt gmbr di bwh) my auntie said "sepatutnya kakak jadi pengapit pengantin"ok fine over sgt ke aku pakai.haha.then today my dad ask me to help him for his ceremony.and suruh ajak kawan sorang.it like alaaa kalau ada macam olimpic game tuh kan bila nak bagi medal ada gadis2 cantik pegang kan dulang letak medal then give to vvip then give to winner.*perlu ke mention cantik tuh?haha.haa tula kerja aku petang tadi and my dad gave us rm50 sorang dude!.kerja senang tapi berbaloi.apa yg berbaloi??dapat usha football player tuh bro!.haha *ok terserlah kemiangan kau ain!



with my mummy ;)

with akmalah.kebetulan baju hampir same :)





1 comment: