Saturday, September 17, 2011

update update!

hey peeps.update update! hehe.nak update about my current life at shah alam.nothing change.same like before.oh should be this week class dah start but all my class cancel.all ok all!!pfftt if i know class cancel aku akan follow my family going back to kuantan after kemas my bilik.tak menyusahkan aku everyday bangun pagi bersiap and then dtg class tiba2 lecturer tak masuk.wtf!.ok btw my room??quite good and better than before.why why?firstly aku dapat level 2 and rendah and  no need to berebut lif early morning bila nak pergi class bcoz i just use stairs.hebat kan.bahaha.secondly my room super duper awesome bcoz it pink yaww!.my favorite colour tuh dan tersangatlah cantik ok!.thirdly i got wifi here and sangatttttttttttttt laju sampai aku boleh update blog neh.hehe.and lastly i have a beautiful view from my room.hehe.soooo now i already set up my jadual in a new one and like seriously pack sgt.on monday class pack from morning until evening.aigooo !


my room.only 2 person.love it ;)

my side.yg plastik tuh tak kms lg sbb ade barang kt stor lg

views from my room
 oh oh pagi tadi aku follow my dad went to wisma FAM at petaling jaya bcoz he had to attend meeting.bila sampai sana my berangan pun bermula.menunggu safiq rahim akan muncul tiba2 for training but baru teringat he's at cardiff now sooooooooo tak dapat tgk live pun takpe asalkan dpt tengok a bigggggg picture of him.aku excited gileeeee tangkap gambar dgn gambar dye.sekali sekala berangan kann.gilossss! :P


hold his hand.phewitttt :P

look into his eye :P

he ask me to look camera.hahaha



keep smiling
luv ain

2 comments:

  1. ain dah perasan memang cmni la..adehh =.=||
    btw bilik ko lagi besar dari bilik aq dehh..jeles! huu

    ReplyDelete
  2. haha perasan tuh wajib.oh yeke.tula selesa sket luas sbb 2 org je.if 4 org mmg sempit

    ReplyDelete